X

Een stijlvol nieuw hightech hoortoestel dat zorgt voor nieuwe leads en conversie

Bent u klaar voor een revolutionaire benadering van hoortoestellen? Ons nieuwe hoortoestel met een uniek en stijlvol design – we lanceren hem volgende week – is een krachtig instrument om nieuwe leads te generen en om potentiële klanten tot vaste klanten te maken.

Ons nieuwe hoortoestel zorgt voor leads

Ons nieuwe en innovatieve toestel zorgt voor nieuwe leads door het wekken van interesse maar vooral door het inzetten van het design en stijl bij de keuze voor een hoortoestel. We combineren hightech en strak design op een unieke manier. Waardoor er een blijvende indruk bij klanten wordt achtergelaten van een toestel dat past bij hun eigen persoonlijke stijl, zonder de negatieve associaties die gebruikelijk zijn bij gehoorverlies.

En wij zeggen dat niet alleen, we hebben ook bewijs dat onze nieuwe oplossing zorgt voor een geheel nieuwe blik op  hoortoestellen.

Dit blijkt uit een onderzoek .[1] onder 500 consumenten met licht tot gemiddeld gehoorverlies waarin mensen moesten kiezen tussen twee soorten producten. Eén van de portfolio’s bevatte onze nieuwe hoortoestel, en de andere niet. Kunt u raden welk product de meeste mensen kozen? Maar liefst 84% van de consumenten koos voor ons nieuwe product. Daarmee is meteen duidelijk dat dit product ontzettend veel interesse genereert. Maar daar bleef het niet bij. De interesse was blijvend. Maar liefst 88% van de consumenten herinnerde zich het toestel nadat we er op een later moment naar vroegen. Hieruit blijkt wel dat door de impact van dit product uitermate geschikt is voor het genereren van nieuwe leads.

En het wordt nog beter. Want dit nieuwe product helpt u ook om van geïnteresseerde consumenten tevreden klanten te maken. Tijdens het onderzoek vroegen we ze ook om een hoortoestel te kiezen uit een selectie van onze producten.

En wat zijn de resultaten?

Het resultaat? Ongeveer 24% van de mensen koos helemaal geen hoortoestel. Omdat ze geen enkel toestel vonden dat aansloot bij hun eigen persoonlijke stijl. Maar toen we het onderzoek herhaalden met ons nieuwe product als optie, daalde de groep die geen hoortoestel koos tot 10%. Hiermee stijgt de conversie in de winkel met maar liefst 14% meer klanten die duidelijk interesse hebben in hoortoestellen van Signia. Hiermee is in één keer de impact van ons nieuwe product in ons portfolio én in de hoortoestelindustrie duidelijk.

Ons nieuwe product is echt een game-changer in de hoorsector. En we zijn er dan ook trots op dat we elke dag mogen werken aan nieuwe producten die het dagelijks leven van mensen met gehoorverlies beter maken.

Dit nieuwe product is een echte drietrapsraket. Naast het baanbrekende design is het ook een leadgenerator en een krachtige conversietool. Maar er is nog veel meer. Dus houd Signia de komende week in de gaten. Want we weten zeker dat u met dit product nog meer nieuwe en potentiële klanten gaat aantrekken.

Bent u net zo enthousiast als wij dat zijn? Zorg dan dat u de grote aankondiging op maandag 27 augustus om 13.00 uur niet mist. Via www.signia-pro.nl/stay-tuned kunt u de aankondiging waar ook ter wereld volgen. Mis dit niet. Schrijf u vandaag nog in!

[1] Signia consumenten onderzoek 2018: Wanneer de keuze wordt gegeven, 84% van de respondenten kiest een aanbieding met de nieuwe hooroplossing. 88% van de respondenten herinnerde zich het toestel nadat ze het in een etalage hadden gezien.