X

Signia Styletto: De stijlvolle keuze

Mode bestaat uit veel meer dan alleen kleding en sierraden. Signia Styletto spreekt mensen aan net zoals designbrillen dat ook doen. Een frisse nieuwe ervaring voor mensen met gehoorverlies.

Hearwear: Functioneel en modieus

Een hoortoestel als modeaccessoire gebruiken is niet nieuw. maar het wordt nog niet veel gedaan. Want als de keuze tussen prestaties en ontwerp gaat, kiezen fabrikanten en klanten eigenlijk altijd voor de meest praktische oplossing. Signia kiest nu duidelijk voor het beste van deze beide werelden. Styletto is de nieuwe standaard op het gebied van hearwear: stijvolle accessoires die in één adem genoemd worden met mode, functionaliteit en design.

De persoonlijke stijl is erg belangrijk bij het kiezen van accessoires. We kiezen kleren en accessoires uit die onze smaak zijn. En we verwachten dat ook hulpmiddelen zoals een bril daar bij passen. Waarom zou dat anders zijn voor een hoortoestel? Styletto hoortoestellen zijn zo ontworpen dat ze naadloos bij de persoonlijke stijl van de gebruikers passen. Met drie verschillende kleuren, stijlvol design en een natuurlijke luisterervaring zijn deze toestellen echt uniek.

Het doel van Styletto

Negen van de tien mensen die een licht tot matig gehoorverlies hebben dragen nog geen hoortoestel (link: https://www.audiologyonline.com/articles/20q-interventional-audiology-17080). Als producent van hoortoestellen ontwerpt Signia hooroplossingen die passen in het dagelijkse leven van de dragers. Helaas kiezen veel mensen met gehoorverlies ervoor om helemaal geen hoortoestellen te dragen omdat de vorm en uitstraling ze totaal niet aanspreekt. De traditionele modellen zijn niet hun smaak en passen niet in hun persoonlijke stijl.

Styletto is ontworpen om juist daar iets aan te doen. Voor trendsetters en reizigers biedt Styletto een compleet nieuwe eigen stijl. Eigentijdse kleuren zoals snow-white en rose-gold geven de toestellen een elegante uitstraling die zelfs matcht met oorbellen en manchetknopen. Voor mensen die veel belang hechten aan de esthetische aspecten van hoortoestellen is Styletto echt een nieuwe en veelbelovende optie. Iedereen verdient het om tevreden te zijn met hoe ze eruit zien, en met Styletto van Signia wordt dit ook de realiteit voor mensen met een gehoorverlies.

Een nieuwe weg naar klanten

Terwijl de technologische ontwikkelingen rondom hoortoestellen een vlucht nemen, focust Signia op het combineren van de onzichtbare voordelen van techniek met het zichtbare moderne design. Door het combineren van draadloos opladen, ultiem gebruiksgemak en een natuurlijke luisterervaring met een esthetische visie om een wonderschoon product te maken, is Styletto een product waar iedereen van kan genieten.

Om nieuwe klanten te bereiken en bestaande klanten iets nieuws aan te bieden, heeft Signia dit moderne staaltje hearwear gemaakt dat iedereen aanspreekt. Met verschillende kleuren zoals snow white/rosegold, granite/silver en cosmic blue/rose is er voor elke klant iets te kiezen. En dat gecombineerd met de beste audiologische techniek van Signia zorgt ervoor dat Styletto de weg vrijmaakt naar nieuwe klanten.

De bewezen aantrekkingskracht van Signia Styletto

Uit recent consumentenonderzoek blijkt dat acht van de tien potentiële klanten de voorkeur geeft aan het Signia portfolio als Styletto erin opgenomen is [1]. Hieruit blijkt dat Styletto een krachtig product is. Bestaande klanten zien in Styletto een overtuigende upgrade van hun huidige hoortoestellen. En wanneer mensen die nog geen hoortoestellen dragen Styletto zien, geven ze aan dat het een zeer aantrekkelijk alternatief is voor traditionele hoortoestellen.

Of het nu het aantrekken van nieuwe klanten is of het verleiden van bestaande klanten, Styletto is een krachtige toevoeging aan elk portfolio. Met de iconische uitstraling en het herkenbare design is het een unieke toevoeging.

Voor u als audicien is Styletto een krachtige manier om nieuwe en bestaande klanten aan te trekken en tevreden dragers van ze te maken. En voor mensen met een gehoorverlies is Styletto een duidelijke keuze waarmee ze uitdrukking geven aan hun eigen smaak en persoonlijke stijl.

[1] Signia consumer study 2018: Als er gevraagd wordt om een keuze, kiest 84% van de respondenten voor een voorstel met Styletto erin.