X

Wereldwijde reparatieservice is onze nieuwe service voor Signia’s AHO en RIC hoortoestellen (maatwerk uitgesloten)

Klanten van Signia kunnen in 26 landen over de hele wereld terecht voor reparatie van hun producten.

De reparatieservice is bovendien gratis binnen de garantieperiode. Na de garantieperiode gelden de normale reparatiekosten. U kunt als dienstverlener indien nodig kosten in rekening brengen voor aanpassen, handling en andere lokale diensten om een internationaal reparatieverzoek in behandeling te nemen.

Met de nieuwe internationale reparatieservice van Signia heeft u een wereldwijd netwerk van audiciens die voor uw klanten zorgen waar ze ook zijn.

De reparatieservice is bovendien gratis binnen de garantieperiode. Na de garantieperiode gelden de normale reparatiekosten. U kunt als dienstverlener indien nodig kosten in rekening brengen voor aanpassen, handling en andere lokale diensten om een internationaal reparatieverzoek in behandeling te nemen.

Voorwaarden

  • De internationale reparatieservice valt onder dezelfde garantievoorwaarden als die van Signia.
  • De internationale reparatieservice geldt voor Achter-Het-Oor en Receiver-in-the-Canal toestellen (maatwerk toestellen zijn uitgesloten), externe receivers en accessoires;
  • Signia biedt de internationale reparatieservice gratis aan als de klant binnen de garantietermijn een verzoek doet.
  • Als de klant na de garantietermijn een verzoek doet, worden er kosten voor de internationale reparatieservice in rekening gebracht;

Internationale reparatieservice stap-voor-stap

Een hoortoesteldrager neemt contact met u op over een toestel dat niet goed werkt. U bepaalt of dit een geval voor internationale reparatieservice is.

Een hoortoesteldrager neemt contact met u op over een toestel dat niet goed werkt. U bepaalt of dit een geval voor internationale reparatieservice is.

Neem contact op met uw lokale Sivantos Customer Service afdeling voor goedkeuring, voordat u het product ter reparatie opstuurt of bedragen van de klant int.

Neem contact op met uw lokale Sivantos Customer Service afdeling voor goedkeuring, voordat u het product ter reparatie opstuurt of bedragen van de klant int.

Sivantos moet als leverancier eerst bepalen of de garantie geldt en of er (eventuele) beperkingen ter plaatse gelden om de service te verlenen.

Breng de klant op de hoogte van de beslissing van de fabrikant:

Breng de klant op de hoogte van de beslissing van de fabrikant:

  • Reparatieverzoek goedgekeurd – kosteloos, of:
  • Reparatieverzoek goedgekeurd – tegen vergoeding van kosten, of:
  • Product valt niet onder de internationale reparatieservice.

Indien het verzoek is goedgekeurd, stuurt u het toestel op naar Sivantos.

Het is aan u of u de klant kosten in rekening brengt voor handling.

Het gerepareerde toestel wordt naar u toe gestuurd en u kunt het overhandigen aan de eindgebruiker.

Het gerepareerde toestel wordt naar u toe gestuurd en u kunt het overhandigen aan de eindgebruiker.

Beschikbaar in de volgende landen

Europa: Duitsland, Frankrijk, Nederland, Denemarken, Zweden, Italië, Spanje, Tsjechië, Noorwegen, Polen, Zwitserland, Verenigd Koninkrijk, Rusland, Oostenrijk.​​

Azië: China, Japan, Singapore, India, Turkije, Zuid-Korea

Noord-Amerika: Verenigde Staten, Canada​​

Zuid-Amerika: Brazilië​​

Oceanië: Australië, Nieuw-Zeeland​

Afrika: Zuid-Afrika

Internationale reparatieservice FAQs