X

Bied uw klanten een persoonlijke, betere digitale service.

Afstellen op afstand

Geef uw klanten een goed gevoel met hun hoortoestel, waar ze ook zijn. Met TeleCare lost u problemen snel op door op afstand instellingen te wijzigen.
Met TeleCare communiceert u live via telefoon- of videogesprekken.

CareChat

Blijf nauwer in contact met uw klanten via chatberichten, telefoon- of videogesprekken. U kunt TeleCare gebruiken om direct via de smartphone van uw klant te communiceren. Het kost minder tijd dan de traditionele consulten en u kunt problemen snel en efficiënt oplossen.

Elke dag tevredenheidsscores

U kunt het resultaat van uw aanpassing gemakkelijk voorspellen door dagelijks bij te houden wat uw klanten vinden van hun hoorbeleving. Klanten krijgen elke dag via de Signia app een verzoek om aan te geven hoe tevreden ze zijn. U ziet dan hun scores, opmerkingen en draagtijd in TeleCare en u kunt meteen hulp aanbieden, bijvoorbeeld door bij te regelen op afstand.

Hoorlessen

Geef uw klanten de mogelijkheid om hun toestel in hun eigen tempo te leren kennen. Ze kunnen een score geven voor hun ervaringen in verschillende situaties. Zo ziet u verschillen tussen toestellen – en de klanten voelen zich gehoord. De keuze voor het juiste hoortoestel wordt veel gemakkelijker.

*Sivantos survey 2019
** White Paper, Gisele Munhóes dos Santos, Ph.D., 2019: Achieving Excellence in Customer Service with TeleCare

Audiciens groeien met TeleCare.

Bied uw klant een flexibele, moderne service
Begin vandaag nog.

Probeer TeleCare - Het is gratis!

TeleCare FAQs