X
header one

Vanaf uw eigen computer  naar de smartphone van uw klant: een zakelijke revolutie. TeleCare bespaart tijd, verbetert de zorgkwaliteit, en stimuleert de conversie van klanten met gehoorverlies naar tevreden klanten.

De introductie van volledig live fijnregelen op afstand.

TeleCare biedt nu volledig rechtstreekse fijnregeling op afstand, zodat u de hoortoestellen van uw klanten kunt afstellen in de daadwerkelijke situaties waarvoor zij bedoeld zijn. Na de persoonlijke eerste aanpassing, kunnen vervolgafspraken online via videogesprek worden gehouden, net als een virtueel huisbezoek. Dit staat professionals toe de hoortoestellen real time af te stemmen voor de meest natuurlijke geluidskwaliteit. Wanneer het de klant uitkomt. Zo kan de proefperiode in goede banen geleid worden.

Toonaangevende aanpassoftware wordt volledig op afstand bestuurbaar.

TeleCare maakt het mogelijk de meest krachtige aanpasssoftware, Connexx, volledig op afstand vanaf een PC of laptop te gebruiken. Connexx biedt de mogelijkheid om volledig live op afstand fijn te regelen, waarmee Connexx wordt gesynchroniseerd met het TeleCare portaal.

Voor u

Bied hulp ter plekke, net als bij een virtueel huisbezoek.

Signia-Nx_acoustician-notebook-video-chat_2560x1200px
TeleCare-20_notebook_736px

1. Vertrouw op de meest gedetailleerde gegevens voor een succesvolle proefperiode.

De mogelijkheid om indicators te monitoren, zoals draagtijd, programmagebruik, en situatie-indeling, staat u toe positieve resultaten beter te voorspellen, en in te grijpen waar nodig.

  • Houdt de dagelijkse tevredenheid van klanten bij
  • Stelt u in staat met meer precisie te reageren
TeleCare_Remote-Tuning_notebook-screenshot_736px

2. Bied de beste ondersteuning, met volledig live afstelling op afstand

Lever revolutionaire klantenservice door na de eerste persoonlijke aanpassing, problemen op afstand op te lossen en zo de proefperiode in goede banen te leiden.

Actueel inzicht in programma, volume, situatie en mate van rumoer, helpen u de hoortoestellen optimaal af te stemmen op voor iedere luistersituatie.

  • Vermindert storingen, waardoor betere testresultaten verzekerd zijn
  • Voorkomt extra consulten
  • Voorkomt dat eenvoudig oplosbare problemen de proefperiode verpesten
TeleCare_videocall_notebook_736px

3. Persoonlijke communicatie met uw klanten, waar ze ook zijn.

Real-time videogesprekken, tekst-, spraak- en CareChat mogelijkheden zorgen voor snelle en directe communicatie met uw klanten.

  • Verlaagt de communicatiedrempel
  • Laat u problemen op de meest efficiënte manier oplossen
  • Bespaart u tijd en afspraken

Voor uw klanten

Uw hulp altijd beschikbaar

Signia-Nx_man-video-chat-mobile_2560x1200px

1. De audicien in de broekzak.

Het virtuele huisbezoek is beschikbaar voor alle klanten met een iOS of Android apparaat, via de myHearing App. Naast begeleiding door de proefperiode, dient de bekroonde app* nu ook als de audicien in de broekzak, die de klanten onderweg bij kan staan.

  • Direct advies en probleemoplossing
  • Minder vervolgafspraken
  • Toename in klanttevredenheid

2. Helpt bij het hanteren van nieuwe hoortoestellen.

Afstandsbesturingsopties plus eenvoudige toegang tot veelgestelde vragen en een gebruikershandleiding helpen hoortoesteldragers sneller te wennen aan nieuwe hoortoestellen.

  • Veel problemen kunnen zonder vertraging worden aangepakt
  • De kans is groter dat klanten bezig zijn met hun nieuwe hoortoestellen
  • Kortere gewenningsperiode

3. Snel en duidelijk luisterresultaat.

Door stap-voor-stap luisteroefeningen te doen en begeleiding raken hoortoesteldragers sneller vertrouwd met hun nieuwe hoortoestellen dan ooit tevoren.

  • Hoortoesteldragers kunnen in hun eigen tempo leren
  • Feedback opties voor verdere individualisatie
  • Minder uitvallers tijdens de testperiode

Markt-getest succes

TeleCare-20_success-grafic_736px

De meest uitdagende periode van aanpassing aan nieuwe hoortoestellen betreft normaliter de eerste paar weken. Voor het effectief beheren van de kritieke momenten, en om de klanttevredenheid te verhogen, is Signia TeleCare het ideale hoorzorg hulpmiddel voor de proefperiode.

Het succes van de Signia TeleCare is duidelijk. Een veldtest toont aan dat wanneer TeleCare gebruikt wordt proefperiodes sneller en met meer succes verlopen dan ooit tevoren.**

Registreer vandaag nog voor TeleCare 3.0 op telecare.signia-pro.nl

Registreer nu

De myHearing App werkt met alle hoortoestellen met Signia Nx en primax star platform technologie.***

Signia-Nx_hearing-aids-circle_1200px

Begin vandaag nog met de verbetering van uw bedrijf:

Gebruik TeleCare, toon uw klanten hoe zij de myHearing App kunnen downloaden via Google Play en in de Apple App Storeen ervaar het scala aan voordelen dat TeleCare u en uw klanten biedt.

Download de myHearing App

myHearing_app-icon_v2_300x300px

Apple-App-Store-Badge_en_300px

google-play-badge_en_300px

*Ontvanger CES Innovatie Prijs 2017

** Veldtest uitgevoerd in 2016 in Amerika en Duitsland door Sivantos om het effect van TeleCare  te evalueren. Hier werkten 25 audiciens en 150 klanten aan mee gedurende een periode van 4 maanden. Resultaten laten zien dat wanneer TeleCare gebruikt wordt, het gemiddeld aantal hoortoestellen dat niet door de proefperiode heen komt, de lengte van de tesperiode en het aantal afspraken flink verminderde ten opzichte van aanpasperiodes waarbij geen TeleCare werd gebruikt. De resultaten van dit onderzoek zijn terug te vinden in het verslag “Signia TeleCare – the Future of Hearing Care Starts Now”. Beschikbaar in de Scientific Library.

*** Volledige afstelling op afstand en het bijhouden van draagtijd, programmagebruik, en situatie classificatie zijn exclusief beschikbaar bij Signia Nx.

myHearing App smartphone compatibiliteit:

De myHearing app werkt met alle Android smartphones (Android 4.4 en nieuwer) en iPhones (iOs versie 8 en nieuwer).

Volledige live aanpassing op afstand is getest op en werkt het beste met de volgende apparaten:

 Android Whitelist

• Google Nexus 6P (Android 7.1.1 or higher)

• Samsung Galaxy S8 – SM-G950F (Android 7.0 or higher)

• Samsung Galaxy S8 (USA) – SM-G950U (Android 7.0 or higher)

• Samsung Galaxy S7 – SM-G930F (Android 7.0 or higher)

• Samsung Galaxy S7 (USA) – SM-G930V (Android 7.0 or higher)

• Samsung Galaxy S7 Edge – SM-G935F (Android 7.0 or higher)

• Samsung Galaxy S6 – SM-920I (Android 6.0.1 or higher)

• Samsung Galaxy S6 Edge – SM-G925F (Android 7.0 or higher)

Er kunnen nieuwe telefoons worden toegevoegd aan deze lijst 

How to work with TeleCare