

TeleCare
Uw persoonlijke connectie naar succes.
*Sivantos survey 2019
** White Paper, Gisele Munhóes dos Santos, Ph.D., 2019: Achieving Excellence in Customer Service with TeleCare
Bied uw klant een flexibele, moderne service
Begin vandaag nog.
Probeer TeleCare - Het is gratis!

TeleCare FAQs
-
Wat zijn de toegangseisen voor TeleCare?
- De hoortoestellen van Signia moeten compatibel zijn met TeleCare. NB: TeleCare is compatibel met het hele assortiment van Signia (behalve met de Fun en Fast).
- De smartphone van uw klant moet compatibel zijn met de Signia app. Kijk op de Signia app website voor een lijst met compatibele apparaten.
- Een stabiele internetverbinding op uw WLAN- of LAN-netwerk met DSL/16Mbit en op het WLAN-, LTE- of 4G-netwerk van uw klant.
- Voor telefoongesprekken heeft u een headset nodig, en voor videogesprekken ook een webcam.
-
Hoe kan ik me aanmelden en TeleCare gaan gebruiken?
Met de gemakkelijke, intuïtieve setup-procedure activeert u TeleCare in een paar minuten. Volg de stappen in onze Quick Guide.
-
Is TeleCare gratis?
Ja. Met TeleCare bieden we u momenteel de volledige set beschikbare functies geheel gratis.
-
Zijn mijn persoonlijke gegevens beschermd?
De gegevens over uw praktijk en die van uw klanten zijn volledig veilig. We hebben verschillende certificaten en werken conform de Algemene Verordening Gegevensbescherming van de Europese Unie. De TeleCare Portal heeft bovendien het TRUSTe-certificaat en de myHearing App is TÜV-gecertificeerd. Sivantos heeft geen toegang tot uw persoonlijke gegevens.
De TeleCare Portal en alle gerelateerde gegevens worden gehost op servers van Microsoft Azure. Toegang tot deze systemen is uiterst beperkt en staat onder strikt toezicht. Toegang wordt gelogd en gedocumenteerd voor latere audits. Communicatie tussen de browser van de audicien en webservers, en die tussen apparaten van patiënt en webservers zijn beveiligd en versleuteld (met HTTPS).
-
Hoe zorgt u ervoor dat persoonlijke gegevens vertrouwelijk blijven?
We bieden de grootste dataveiligheid en privacy. Alle gegevens en alle communicatie tussen de TeleCare Portal en de app op de smartphone van de klant zijn versleuteld. Toegang tot de TeleCare Portal is beveiligd met een wachtwoord voor elke medewerker in uw praktijk. U en uw klanten kunnen er volledig op vertrouwen dat de gegevens veilig zijn.