X

Persoonlijke TeleCare tour volgen?

Leer uw klant kennen voor de eerste afspraak

Door uw klanten vóór de eerste afspraak te activeren, krijgen ze uitgebreide informatie over gehoorverlies en gehoorzorg en krijgt u waardevolle inzichten in de gehoorproblemen en behoeften van uw klanten.

Aan de slag gaan met een nieuwe tool was nog nooit zo eenvoudig. TeleCare werkt naadloos samen met Connexx om uw klantgegevens en instellingen af te handelen. Met slechts één klik activeert u uw klant in Connexx voor TeleCare.

Eenvoudige TeleCare-activering van uw klant in Connexx

Aan de slag gaan met een nieuwe tool was nog nooit zo eenvoudig. TeleCare werkt naadloos samen met Connexx om uw klantgegevens en instellingen af te handelen. Met slechts één klik activeert u uw klant in Connexx voor TeleCare.

Signia-app – Blijf in contact met uw klant

De combinatie van TeleCare en de Signia-app laat uw klant op de meest comfortabele manier wennen aan hun hoortoestellen. Hoorlessen, dagelijkse tevredenheidscontrole en de chatfunctie stellen u in staat om de behoeften van uw klant beter te begrijpen en de beste service te bieden.

De combinatie van TeleCare en de Signia-app laat uw klant op de meest comfortabele manier wennen aan hun hoortoestellen. Hoorlessen, dagelijkse tevredenheidscontrole en de chatfunctie stellen u in staat om de behoeften van uw klant beter te begrijpen en de beste service te bieden.
Het aanpassen van hoortoestellen op afstand kan de proefperiode van uw klant aanzienlijk verkorten. TeleCare biedt u de mogelijkheid om de nodige wijzigingen aan te brengen, waar uw klant zich ook bevindt. Los problemen op via chat of (video) oproep – en door klanten nieuwe instellingen te sturen die direct kunnen worden toegepast via de Signia-app. Op deze manier vergroot u de kans op succes en algehele klanttevredenheid.

Ondersteuning tijdens de proef: afstemming op afstand

Het aanpassen van hoortoestellen op afstand kan de proefperiode van uw klant aanzienlijk verkorten. TeleCare biedt u de mogelijkheid om de nodige wijzigingen aan te brengen, waar uw klant zich ook bevindt. Los problemen op via chat of (video) oproep – en door klanten nieuwe instellingen te sturen die direct kunnen worden toegepast via de Signia-app. Op deze manier vergroot u de kans op succes en algehele klanttevredenheid.

Houd het gesprek gaande na aankoop

TeleCare helpt u ook na afloop van de proefperiode contact te houden met uw klanten. U kunt uw klanten op afstand blijven ondersteunen en updates over uw producten, diensten of speciale aanbiedingen rechtstreeks vanuit TeleCare sturen als gerichte chatberichten.

TeleCare helpt u ook na afloop van de proefperiode contact te houden met uw klanten. U kunt uw klanten op afstand blijven ondersteunen en updates over uw producten, diensten of speciale aanbiedingen rechtstreeks vanuit TeleCare sturen als gerichte chatberichten.

Interactieve TeleCare-Training

Lees meer over hoe u TeleCare op de meest winstgevende manier in uw workflow kunt integreren.